Funderilerar..

3kommentarer

Jag trodde jag hade en plan, en plan som var perfekt. Jag skulle stanna på Pellohallen nu till hösten i alla fall ett år frammåt. Medan skulle Joakim söka jobb eller gå någon förarutbildning. Lägenhet eller hyra hus. Sen om ett år eller två börjar jag plugga, när jag kommit på vad jag vill bli.
Nu vet jag inte längre. Jag känner att min plan som var plan a plötsligt blivit plan b. Jag vill plugga, gärna flytta dit jag pluggar. Om det ens är möjligt. Sitter och överväger om jag ska söka någonstans, eller överrallt! Se var jag kommer in och vad jag väljer. Om jag ens vill börja plugga då.
Känner att framtiden kommer bli spännande, samtidigt som jag känner mig lite osäker. Det jag vet är säkert är att jag vill börja vårat liv på egen hand! Var när och hur är ännu inte säkert..

3 kommentarer

Erika

29 Jan 2012 20:48

Hur som helst, så borde du söka Överallt! :) du kan ju alltid tacka nej sen :) Men då behöver du inte ångra att du inte sökte, för man vet ju aldrig vad man vill bara nåra månader framåt :)

Malin

29 Jan 2012 22:50

Säger som Erika här ovan, sök! :-) så kan du tacka nej sen om ni bestämmer er för plan a eller var det b? ;-)

Johanna G

14 Feb 2012 21:39

Prova sök in till utbildningar. Du behöver ju inte börja, kan alltid tacka nej, men då har du iaf koll på om du kommer in och vars :)

Kommentera

Publiceras ej