2 januari 2012

0kommentarer

Ännu ett år har passerat, och ett nytt börjat. Nyår firades på ski, trevligt men jag och Joakim har kommit fram till att nästa nyår firas nog hemma i Juoksengi med Lucas & CO. Igår kväll har jag spenderat lite tid med Ingela och Malin, sedan på morgonen bar det av till Malin igen för att kolla på Juoksengis julkalender 2000. Nostalgiskt må jag säga, och i morgon fortsätter vi med år 2001 samt år 2002 i övermorgon. Meningen att jag ska börja plugga ny, men måste säga att jag känner mig extremt lat med att börja. Ska kanske göra det senare när jag har mer energi. Men i morgon efter kalendertittandet MÅSTE jag börja plugga. Så skönt sen när man gjort det man ska, men så svårt att orka börja. Planen är att göra bort alla små arbeten och ta de större arbeten sen när jag kommit in i pluggandet.
<3

Kommentera

Publiceras ej