14 mars

1kommentarer

Malin gillade inte mitt av av design på bloggen, och det gör nog inte jag heller, så jag ska byta.
Idag har vi varit på BVC med Lucas där de konstaterade att han fortfarande är för sjuk för att ta sitt vaccin. Detta är nu tredje gången vi skjuter upp vaccinationen. Nu är det bara å vänta på att han blir friaskare så vi kan ta sprutan någon gång.
Nu ligger Jocke brevid mig och snarkar, han har bakat kladdkaka åt mig tidigare idag. Gott gott var det. Fick till och med grädde till kakan.
Snart ska vi åka norrut, han till svanstein och jag till Pello och jobba. Har jobbat relativt mycket under lovet så det ska bli skönt att börja lite senare idag, men alltid roligt att jobba. Måste bara komma ihåg att byta om innan jag åker!
Hittade en bild på mig och Lucas från förra sommaren då vi semestrade i Stockholm.
Tjosan!

1 kommentarer

Malin

14 Mar 2011 19:33

Skyll på mig bara ;)Söta ni är :)

Kommentera

Publiceras ej