30 januari

0kommentarer

Idag har dagen bestått av en mysig morgon ensam med Jocke = film. Sen pluggat och som paus har jag lagat middag, pizza, sen åter igen pluggat. Men det är ganska kul faktiskt. Speciellt när det inte känns omöjligt haha. Känner bara nu att det som saknas är att komma igång med träningen.
Imorgon ska Lucas till dagis från 7.30 - 11.00, alltså ska han hämtas efter lunch för då bär det av mot Ötå för vaccination på BVC. Kikar förbi på gäg en sväng också.
Känner att jag har fullspäckat schema varje vecka/helg och idag hade jag vela fara förbi hos Ingela, men hann inte pga plugg. Men vi ska ju dit nästa helg så! Och blir det  av någon anledning ändrade planer att vi gör det en annan helg kommer jag över dagen på lördag. Om det är okej för henne så klart =)
Längtar till torsdag då det är trääääning, mihi.
Borde sova nu, men är för uppe i varv, måste varva ner. Ska kolla på kläder som jag vill beställa ;)

Night!

Kommentera

Publiceras ej