2 januari

2kommentarer

Känner att jag kanske borde blogga lite.

Julen var superbra, var under dagen hemma i juoksengi, bastade, åt gooood mat och hade julklappsutdelning. Är supenöjd med klapparna! Fick bland annat en extern hårddisk och en ny mobil (!). Lucas fick massa roliga bra klappar, bland annat det bästa, en innebandy klubba, och så fick han pulka, väggbonader, fingerfärg, leksaker och massa annat skoj. Tack till alla!
Sen efter julklappsutdelningen for vi vidare till svanstein för lite mera julmys. Ännu mera klappar för oss tre, bland annat parfymprover och presentkort. Jocke fick nya skoterkläder, t-shirt, parfym och lite annat skoj.

Juldagen belv det utgång för mig, som chaffade. Hade en riktigt rolig kväll woohoo!
Dan efter det bar det av mot Ötå igen för att kolla innebandytundering som Jocke var med i. Blev en lååång dag kan jag säga. haha.

Nyår var ju sådär. For ut, vilket jag inte hade så stor lust till. Ville fara ut på isen istället men Jocke tvingade ut mig till pullinki, fick dock lite fritid om jag for dit så helt bortkastat var det inte. Denna gång var jag inte chaffis, men det hade då gjort det samma om jag varit det. Tråkigt var det och borde åkt till isen kan jag då säga. Men fick ju i alla fall min myårspuss av Erika :) puss puss!

Idag har vi haft gäster på besök, nämligen farbror Rune med frugan Ethel. Alltid lika mysigt när de är här!
Jocke är och premiärkör med skotern och Lucas sover i vagnen. Jag vill ha middag!

Nu ska jag tjata på mamma att vi ska börja göra middag och ta in Lucas.

Tjosan!







Vad bjuder du på denna gång Sara? ;)

2 kommentarer

Frida

05 Jan 2011 12:11

Såå tråkigt hade vi ju ändå inte :(.. eller tycker jag iaf. haha

Erika

10 Jan 2011 23:05

Puss puss ! ;D

Kommentera

Publiceras ej