23 december

0kommentarer

Jullovet började med en dag på jobbet idag. Riktigt trevligt såhär dagen före julafton. Alla kunder är glada och jag är på super bra humör! Har fått en klapp av Emma och Minna också, längtar verkligen till imorgon när jag får öppna alla klappar. Är som ett litet barn på julafton ;)
Morgondagen verkar bli bra. Börjar nog dagen med ett paket, sedan ska vi kanske en sväng till ötå. Måste dessutom byta klappar med Ingela, och åka lite bil. Grattis till körkortet!
Sedan blir det jullunch här, istället för middag, paketöppning och sedan bär det av till Svanstein. Middag (om jag orkar äta mer) och ännu mera paket!! Wihi ^^
Nu ska jag mysa med Jocke, måste också komma ihåg att lägga kameran på laddning så jag får många fina bilder från dagen (:

Kommentera

Publiceras ej