14 april

0kommentarer

Jag känner att det kanske inte riktigt är min grej att ha en blogg, eftersom den aaaaldrig uppdateras. Men känner samtidigt att den är bra att ha ifall jag känner min sugen på att skriva lite. Så jag tror att den får hänga kvar ännu lite till.
Vad har hänt på sistone då? Jo, jag har fyllt 19 i måndags! :D Alltid lika roligt att fylla år, har fått lite presenter och fika. Sen igår fyllde Sara L år, Grattis!, och vi ska fira oss nu på lördag. Vad vi ska hitta på är inte riktigt bestämt ännu. Måste diskutera med Sara imorgon.
Har även varit på en weekend i köpenhamn med Linus och Lucas. En trevlig resa och skönt att komma ifrån det verkliga livet om man säger så.
Idag har jag varit duktig och gjort nationella i svenska, gjort klart pedagogiskt ledarskaps inlämningsuppgift samt filat på min redovisning i biologi som är imorgon. Känner mig sådär lagom effektiv. Har även hunnit med en resa till Pello med pappa och ville. Alltid lika trevligt :)
Godnatt!
Lucas på zoo i köpenhamn!

Kommentera

Publiceras ej