28 oktober

1kommentarer

Ojoj, dålig uppdate igen. Men det blir så när man är i svanstein, då kommer man inte på att blogga eller så. Nu på sista tiden har vi dessutom varit ganska mycket i svanstein. Sen ska vi också skylla på att jag haft prov att plugga till och liknande. hehe.

Idag blev jag hemma från skolan då huvudvärken blev för mycket. Har haft ont i huvudet hela veckan men idag orkade jag inte med huvudvärk+skola. Får se hur jag mår imorgon. Har dock brasse fotboll hela förmiddagen och sen religion och matte, inte så mycket med andra ord. Sen är de lov! Shit vad skönt. Men mycket ska hinnas med, och prio ett är Tanja faktiskt. Och så du vet Tanja, så räknar jag nu med minst två dagar med dig då du följer med till happis också. :D

Frukosten är i magen och en fika också. Fick filbulla från Sigge, tack! Och snart är de movie time med mami, Remember me hehe.

Ska försöka bättra mig..igen..

Tjosan så länge!

1 kommentarer

Tanja

28 Oct 2010 23:47

2 dagar, alla gånger!

Jag vill även busa med Lucas, long time no seen!

PUSS

Kommentera

Publiceras ej