19 oktober

0kommentarer

Suprise suprise, huvudvärken är tillbaka.. Tror det är något stressrelaterat med skolan som gör att jag får denna spänningsvärken i huvudet. Exakt vad vet jag inte vad det är ännu.
Skoldagen har annars gått bra med lite fysik då jag gjorde i princip ingenting, lite svenska, som för övrigt var höjdpunkten på min dag, engelska, religion och kör. Kören var riktigt rolig idag må ja säga!
Svenskan då, jo jag fick nämligen veta hur det gått på min medeltids rapport = MVG. Är riktigt nöjd.
Gjorde ett engelska test idag som jag missade förra veckan när jag var sjuk. Det gick ganska bra och känner mig nöjd över testet. Som avslutning på dagen hade jag, efter engelska testet, hade jag ett religionsprov som gick sådär. G ja, VG hoppas vi, MVG glöm det. Borde kanske ha börja plugga lite mer än en dag innan.
Kören kan jag bara sammanfatta med några ord, skratt, bestämda åsikter, överflödig Anna, hahah. En riktigt rolig, lagom flamsig, dag på kören helt enkelt. Sent blev det också, var hemma först kring halv 6.

Vad har jag för mig nu då? Lagar middag, äter, bloggar och bakar kladdkaka (choklad Sara, choklad!) samtidigt. Känner mig lite smått stressad men det går bra ändå.

Ikväll blir de att busa med Lucas som vanligt, fast idag är Jocke på jobb, söva honom och sen har jag tv från kl 20.00 till ca 23.00. Hihi, så vi får bara hoppas på att Lucas somnar snällt före 8.

Bloggar kanske lite till sen ikväll om jag hinner/orkar.

Grattis på namnsdagen igår Lucas!

Kommentera

Publiceras ej