18 oktober

0kommentarer

Nu är jag här igen fast jag inte ska! Men måste söka upp vad högtiden vesak innebär imon buddhismen. Det stog inget i boken så googlar. Har pluggat hela dagen och känner att hjärnan börjar bli trött, så en liten blogg och facebook paus gör nog nytta. Sen på hålan imorgon ska jag gå igenom inför provet, men det förvånar mig inte om klassen har flyttat fram provet till tidigare under dagen. Hoppas inte.
Måste också kolla med Malin om det är hon eller jag som ska ta bil imorgon, på ett sätt hoppas det att det är jag för då har jag en halvtimma extra på morgonen. Men samtidigt kan jag inte ta bil varje tisdag. Men vi ser ju.

Fick förresten en bok som pappa beställt och mig från cdon idag. "Du leder! - personligt ledarskap med Mia Törnblom". Verkar intressant och är inte allt för tjock heller, vilket gör att det kanns som att jag lättare kan hitta tid att läsa den. Ska nog kika på den ikväll eller efter att jag pluggat klart om jag hinner. Måste ju hämta Lucas från dagis på en timma eller så.

Nu pluggar jag klart de sista då!

tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej