17 oktober

0kommentarer

Nu har helgen passerat. På fredag sov jag och Lucas som sagt själva hemma i juoksengi. Och Lucas vaknade kring halv 7, MEN somnade om igen så vi steg upp först 8!
Härligt.
Sen busade han järnet med morbröderna innan vi åkte till svanstein och sussa i vagnen ett tag.

På lördag kväll var det ju då min lediga kväll och jag åkte till Ingela som jag inte träffat på ett tag. Snack och skratt och läskig film bestod kvällen av, som avrundades med ett samtal medan jag var rädd och körde hem till svanstein. Haha.

Idag har Lucas klivi upp först 20 i 9, och vaknade han redan 8 men ändå! Han har varit med fammo medan jag och Jocke fick kliva upp i egen takt, sen har vi busa och käka lunch och efter det var de ut i vagnen och sova!
Medan Lucas sov tänkte jag ju göra svenska, men hade inte med rätt bok..typiskt. Så då fastnade jag framför datorn istället, maha, och tvn som jag sen somnade framför. Skönt!

Nu har vi käka middag och Lucas har lekt med sin tågbana med pappa. Tåget är batteridrivet och går alltså av sig själv, vilket Lucas tyckte var lite läskigt. Men i pappas famn var han trygg.

Just nu sitter Lucas i köket och får håret klippt av farfar. Sitter ju själv här så är lite spännd på hur mycket de tar, han skulle bara putsas till. Hoppas de håller sig till det. Hahaha..Nej nu måste jag gå och kolla hur det går.

Tjenis!






Bus på morgonen.


Leka med tåget :)

Kommentera

Publiceras ej