15 oktober

0kommentarer

Idag har jag varit på mattestugan och LG förklara något jag fattade noll och ingenting av. Men Sara skulle förklara någon dag. Ska även titta på de nu under helgen.
Sen hade jag biologi och inga lektioner efter 12, alltså han jag hem med tidiga bussen, vilket alltid är super skönt!
Helgen kommer bestå av pluggande, så som nästa vecka också kommer att göra. Men efter nästa vecka verkar det bli lite lungt, efter att jag gjort biologifrågorna också, och sen är det ju höstlov!

Lucas har hållt sig vaken länge ikväll, eller jag har hållt honom vaken rättare sagt. Somnat gjorde han 20.55 och nu får jag hoppas på att han sover kl runt, vilket inte är så troligt. Men har jag tur sover han till 7, har jag riktigt tur sover han till halv 8 - 8. Håll tummarna!
Ska lägga mig nu snart så jag inte är allt för trött imorgon när han vaknar.
Jocke sover hemma i natt, så ska jag och Lucas till svanstein imorgon på förmiddagen. Det blir bra.

Och bilen är hemma!! Skönt att slippa skrutten i alla fall någon gång när man ska ut och köra. Haha.

Nä nu ska jag sova!

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej