5 maj

0kommentarer

I natt 02.02 började Lucas gallskrika i sängen! Vet inte vad det var, kanske lite magont då han fes några gånger. Tillslut somnade han mellan mig och Jocke i sängen. Fast jag flyttade till andra sidan av älsklingen så jag fick lite mer plats. Är alltså helt slut. Natten före krånglade också då han somnade först halv 12 och vaknade typ före 7.
Frida kom förbi efter halv 9 så drog vi vidare mot Ötå. Jocke liftade med till skolan.
Målet var hem till Sara. Då skulle vi tydligen ut och promenera med hundarna. Vi gick typ sviiiin långt, enligt mig hehe. Runt sjön i alla fall. Men duktigt att jag var och tränade lite idag, igen! :D
Sen kollade vi en film som Sara och Frida skulle ha sett till samhällen. Hyfsat bra. Borde ha passa på att sova under filmen men samtidigt ville jag ju se film. Nu är jag jättetrött och har ont i huvudet. Så kan det gå.
Ikväll ska Jocke fara och spela innebandy kring halv 6, om det nu blev något av det. Vilket betyder att jag ska ta Lucas någon timma ikväll. Det blir bra. Sen kommer Jocke hem före 8 då tjejerna ska spela innebandy kl halv 8. Funderar förresten på att fara på cirkel i morgon. Få igång lite mera träning. Får se hur det blir. Kanske får ta bilen dit, vilket gör det lättare att fara och träna när man slipper vänta en massa. Fast måste kanske hämta hem Ville från träningen om han far, men de gör inget. Kul att köra ju! :)
Just ja, det påminner mig att jag ska hämta hem Sigge från Viktor idag.
Nu ska jag ta och vila lite, blir inge biologi idag. Tar det i morgon när jag är piggare.



Lucas har sorterat tvätt igen med morfar idag :)

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej