10 maj

1kommentarer

Idag är ingen vanlig dag för det är Världens bästa Erikas födelsedag, hurra hurra hurra!!! :D Grattis världens bästa Erika k på 18 årsdagen! 

8 maj:
Idag är ingen vanlig dag för de är också Världens bästa Erikas födelsedag, hurra hurra hurra!!! :D Grattis världens bästa Erika o på 18 årsdagen!

Sådär, i lördags var jag på Erika o's 18 fest, eller fika eller var de nu var hihi. Hon fick en parfym av mig som doftade underbart! Vill ha den själv också. Och idag ska jag hem till Erika k på födelsedagsfika. Fick låna volvon så blir att åka från svn kring 1 så vi hinner dumpa av grejer i Juoksengi och sen handla en del av Erikas present. Det blir bra.

Just nu sitter jag och pluggar biologi. Provet flyttades till tisdag, alltså till imorgon. Känns hyfsat bra nu inför provet i alla fall. Men ska ännu plugga lite innan vi åker och när jag kommer hem. Nu skriker Lucas på mig!

Tjingeling!

1 kommentarer

Världens BÄSTA Erika!

11 May 2010 12:27

Tack Sötaste-Julia! :D

Kommentera

Publiceras ej