22 mars

0kommentarer

Slö jag blivit på att uppdatera bloggen och bdb känner jag. Vet inte varför det inte blir av. Kanske för att vi varit i svanstein ganska mycket nu och då blir det inte av att vara vid datorn.
Vad har hänt sen sist då?
Igår bokade jag och mamma resa till sthlm 28 juni - 4 juli. Det är jag, mamma, Jocke, Lucas och Sigge som åker.
Malin och Ingela, försök boka så ni är där några dagar som jag är där?

Idag har jag plockat och städat. Måste dock verkligen torka damm och dammsuga men det får bli en annan dag. I morgon om jag hinner eller på onsdag kanske.

Lucas ligger ute och sover i vagnen. Han har sussat där ute i tre timmar. Tar nog in honom senast 2-3. Var faktiskt ute och promenerade med honom idag. Super fint väder och allt.

Nu ska jag ta och göra lunch, eller så ber jag Jocke göra om han kommer hem nu vid 1. haha.

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej