23 juni

1kommentarer

Idag har jag hängt upp tvätt, plocka lite i mitt rum och vardagsrummet. Kikade även in i ladan en sväng och se hur illa det är där, nä men vad som måste göras där. Ena rummet är enkelt, damsuga och skura vilket är det vanliga. Men i de andra rummen är det mer att rensa ut, tyvärr. Ska försöka prata lite med pappa om hur man ska ha det, och städa ur med honom på lördag eller i alla fall hänga upp lite tavlor och hyllor. Men före det ska jag nog till Tanja! :D
På tal om det, jag måste ringa Sara och Frida ;o hehe.
Nu ska jag hoppa i duschen, men älsklingen förhoppningsvis och sen bär det nog av mot happis. Klippa håret, köpa fotsäck till nya vagnen och en gräsklippare. Det blir great.
Just ja, på måndag åker jag till sthlm, wiie.



Tjingeling!

1 kommentarer

Tanja

23 Jun 2010 20:19

JA! Till mig ska ni! :)

du verkade verkligen gilla tröjan, vad glad jag blir! ^^

PUSS!!

Kommentera

Publiceras ej