Fredag 22 januari

1kommentarer

Okej! Nu börjas det ;)

Imon blir det "pyjamasparty" hos mig ;)
Jag har fixar 2 påsar chips, dipp och två flaskor läsk :) De andra köper godis som sedan blandas i en skål :)
Så imon gäller det att leta fram madrasser, täcken och kuddar som ska bäddas ut i vardagsrummet :)
Ser fram emot det :D

Ska även kanske till Pullinki med Joakim imon, och då tar nog Erika Lucas :) Men får ju se hur kallt det är :s

Funderar på om jag skulle orka baka bröd idag, och kanske nå fika imon... känns jobbigt att behöva diska efter, så skippar nog :p  

Har varit och köpt lite choklad för en stund sen som jag och älsk ska tjocka i oss :D Kanske passar på att se en film efter 9 då mini älsklingen somnat ^^ Men får ju se.

Nu sitter de här alla tre Lucas (som även tuggar på en elefant), Joakim och Sigge och kollar simpson. Ska nog sno tv:n snart ;)

Nä nu räcker det för mig den här gången.
Tjingeling

1 kommentarer

Malin

22 Jan 2010 21:50

Ni är alltså i Juoksengi, nybakt bröd och fika lät ju väldigt trevligt ;)

Kommentera

Publiceras ej