29 januari

1kommentarer

Idag har jag och Lucas varit hem till Erika. Där kollade vi igenom resalternativen som vi hittat. Vad som är möjligt och vad som går bort. Kom fram till ett hotell i turkiet som var rätt så billigt och såg rent och snyggt ut. Enda problemet nu är att vi tänkt åka kring den 25e aug. Vilket betyder att det är skola, vilket betyder att Jocke måste fixa Lucas till dagis ensam varje morgon och sen sig själv till skolan. Det kan bli jobbigt. Men ska höra med mamma hur hon jobbar den veckan, och hur pappa jobbar så kanske de kan hjälpa till att föra Lucas till dagis. Så det löser sig säkert på något vis, hoppas vi!
Ojoj, Lucas på dagis, det är inte så länge kvar till det. våren och sommaren går alltid fort. Fortare än vintern och jag har tyckt att tiden flugit förbi nu denna vinter. Lucas är ju redan ett halvår!

Så därför säger vi grattis till sötisen som blir ett halvår idag :D 

Nu sitter jag här i Svanstein och jag, Joakim och Lucas är ensam hemma till ikväll tror jag. Ganska skönt för omväxlings skull att bara vara vi. Väntar på mat och det verkar bli taco paj. Mumms. Hihi. Nu ska jag gå ut i köket och se hur det går med maten. Hör kanske av mig ikväll beroende på vad kvällen har att erbjuda. Själv är jag jättesugen på godis! Så ska försöka få tag på det moahahah.

Hejs!

1 kommentarer

Malin

29 Jan 2010 19:20

Grattis till sötisen!

Kommentera

Publiceras ej