25 januari

4kommentarer

Idag har det blivit endast degande från min och Lucas sida.
La Lucas och sova en stund innan han skulle ut i vagnen.
Trodde han skulle sova högst 40 min, men nej då, han sov 4 timmar ist.
Så idag har vi varit inne hela dagen, vilket var bra för både jag och Lucas är båda är ordentligt förkylda!
Får se om vi går ut och sover imorgon istället. Fast kom ju på nu att det är BVC  för Lucas imon 12.30 så blir nog  inget sovande ute för honom imorgon heller.

Nu har Jokim åkt till Svanstein på skoterkurs och jag är ensam med Sigge och Lucas ikväll. Ville är på Avatar. Mån tro om man ska se den? Den verkar dålig men alla säger att den är bra? Mamma ska iaf också se den, fast i Happis.

Jag håller på att kolla resor till utlandet. Ska kolla lite alternativ efter jag bloggat klart. Är inne på turkiet men för mig spelar det inte så stor roll var man åker. Bara det är någorlunda billigt och framför allt varmt! Har ju aldrig varit utomlands på sån solsemester.

Nä nu ska jag dra vidare på internätet ;) tjolahopp!



4 kommentarer

Erika

25 Jan 2010 18:11

Jag vill också se Avatar!! :D gå med mig? (a)



Går det framåt med resan? ;p

Det betyfelselösa kommentatorn XD

25 Jan 2010 19:57

Jag tycker också den verkar dålig, men alla precis alla säger att den är bra. Tror jag väntar med att se den tills den kommer på film. Åh utomlandsresa<3

Julia

25 Jan 2010 21:50

Mamma har tydligen upptäckt nån sida i nån form av nedladdning (äntligen?) så hon snacka omdet. kanske far och ser den med dig. går nu på onsdag va Erika?



resletandet rullar på :D

Du kom inte till datan ändå! än en gång erika ;P



Lr så ser vi filmen med malin ;)

Erika

25 Jan 2010 22:45

Okey, men jag har inte fått nå sms från dig förrän nu när jag skrev till dig och fråga ;o men ska checka lite så får vi träffas snart! :)

Kommentera

Publiceras ej