24 januari

2kommentarer

Gårdagen blev lyckad med mycket prat, skratt och framför allt godis och chips!
Det negativa var att Elina inte kunde stanna över natten och att vi inte fick tag på en pizza.
vaknade 10.34 då och känner mig just nu jäkligt trött då jag bara sov lite mer än 5 timmar.
Vi var vakna till 6 och sen har jag degat hela dagen framför tv och dator. Det är något jag
inte gjort på riktigt länge. Över ett halv år sedan. Men det var ganska skönt ändå.

Jag tog och diskade efter 5 så nu är det bara att städa bort madrasserna och lakanen.
Fast Jocke ville att vi skulle sova här en natt han, jag och Lucas. Kanske vi gör så, får fundera på det.
Joakim och Lucas kom hit vid halv 6 och oj så jag har saknat mina pojkar <3

Typ enda bilden från kvällen på min kamera. Måste få från din kamera Malin!

   

Joakim bäddade upp med kuddar och täcken så Lucas kunde kolla på tv :)


Nu ska jag mysa med min älskling!
Hej!

2 kommentarer

Malin

24 Jan 2010 19:20

Yes, du ska få dem tog inte heller så många bilder :D

Renno

25 Jan 2010 22:28

Vilken söt bild på Erika! Och på Lucas också förstås :)

Kommentera

Publiceras ej