9 april

1kommentarer

Hejhopp!
Hade verkligen fullt upp igår kändes det som! Först bär det av mot Ötå på bvc med Lucas sen vidare hem mot Juoksengi.
Då kom världens bästa Tanja hit med Frida och Sara som också är världens bästa ;)
Frida kom lite senare än oss så vi hann göra lite saker innan hon kom. Jag gjorde klart basilika krämen/såsen som vi skuell ha till middag. Tanja matade Lucas medan och de gick ju sådär kan jag ju säga! Fast tror inte Lucas var så hungrig heller så de kan ju ha vart de, haha.
Sen skulle vi gå ut med vagnen med Lucas. Bad Tanja vakta Lucas medan jag tog på mig skorna och fixade vagnen. Det gick också sådär. Allt slutade i tårar. Nåja, övning ger färdighet Tanja!
Tillslut sussar Lucas i vagnen och Frida kommer äntligen till mig.
Väl inne bjussar jag på banana split, mummsigt. Mätt blev man också. Sen hade vi även LITE godis, för Sara åt ju upp typ över hälften innan vi skulle äta de egentligen. haha.
Sen åkte tjejerna hem, och jag kommer sakna Tanja <3

När de åkt bar de av mot svn med Ingela och Malin. Vi får till Jenny och hälsade på. Där var Jenny, Ida, Milla, Ello och Sanna och väntade på oss. Kvällen bestod av prat, fika, spel , lite tv och lite kvällsfika innan jag begav mig hemmåt vid 10 tiden. En bra dag och en bra kväll.

Idag ska vi basta innan vi åker till juoksengi har vi bestämt. Tror att Lucas också ska få bada lite. Om han inte gör det i morgon med fammo. Sen på kvällen ska vi hitta på något. Vet inte riktigt vilka dock. Vet att det är jag, Ingela och Malin iallafall. Sen kommer även Eve! Har inte träffat henne på typ två år haha. Får se vad vi hittar på då.

Just ja, Erika k kanske kikar in här i svn medan hon väntar på bussen. Det blir bra. Saknat filuren, har inte sett henne sen vi var till Sanna. Längesen! Vi missade till och med vår vanliga tisdags fika!

Nu ska jag inte sitta här nå mera. Lucas är trött.

Tjingeling!

1 kommentarer

Tanja

09 Apr 2010 19:00

Och jag saknar dig! <3

Kommentera

Publiceras ej