30 april

3kommentarer

Känner mig lycklig, men har som ingen speciell anledning. Är bara lycklig helt sådär. Det är väl bra. MEn var inte det för en stund sen, eller menar att jag kände mig inte sådär extra lycklig som jag gör nu. Misstänker att det var för jag läste Tanjas blogg, om hennes lycka!

Idag fyller min lillebror Ville 15! Herregud, han är ju fortfarande liten och fattar ingenting tycker man. Men det är nog inte så, han har nog med vett i skallen än jag hunnit med att uppfatta. Har inte hunnit med att lille Ville blivit stor. Börjar 9an nästa år. Sen gymnasiet. Tiden går fort! haha, usch vad gammal man låter när man säger så..."tiden går fort".
Nog är han ganska bra också, den där Ville. När vi var små var det mycket syskonbråk, men vi hade även våra stunder då vi lekte som tusan med dinosaurier, när jag tvingade på honom min klänning som blivit för liten och la upp luggen med en snodd. Så söt han var tyckte jag, vet dock inte vad han tyckte om min briljanta idé. haha. Måste ta och leta fram bilden på honom i klänning, sen när snön smält bort så jag kommer åt alla bilder. Då ska jag allt ladda upp den och visa hur söt han var!
Nu när båda två vuxit upp kommer vi också bättre överrens om hus sysslorna. Även om vi inte umgås mycket alls måste jag erkänna att det är ganska trevligt att vara med honom, speciellt när vi hjälp åt eller hittar på saker som båda tycker om att göra. Ja, nog är han rätt bra ändå.
GRATTIS VILLE PÅ 15 ÅRS DAGEN!



Tjingeling!

3 kommentarer

Madde

30 Apr 2010 14:09

Åhå, hälsa grattis!! :)

15år, shit :D



Och självklart är du bjuden på lite tårta när vi kommer upp ;)

Kanske du bjuder oss på en åktur nu när du har körkort!? :D

Tanja

30 Apr 2010 16:55

Men sötnos! :)

Grattis till Ville!

Jag saknar dig <3

Hanna

30 Apr 2010 22:37

Oj, GRATTIS till Ville!! Men är inte han typ.. 3? Och du är väl 6 då eller? Det var ju alldeles nyss jag gick med er på Ica Maxi i Happis och Ville bara MÅSTE ha den och den leksaken.. =) Nej men som sagt, tiden går fort.. Hälsa!

Kommentera

Publiceras ej