18 april

0kommentarer

I fredag svar man ut i pullinki med Jeanette och Frida. Inte så jätte mycket folk men ändå trevligt. Vi råkade på några killar från boden. Hade det ttrevligt med dom och hade även våra beskyddare där ;) "inga kramar!!" haha.
Kom hem ganska tidigt, redan vid 1 men det var ändå lagom.
På morgonen kunde jag bara sova till 9! Så jag och älsklingen steg upp och bestämde att vi skulle en sista gång till backen för denna säsong. Härligt soligt väder var det allt, men lite väl hårda backar för min smak. Fast sist vi var där var backarna så mjuka att det inte var någon idé att åka tyckte vi. Så gårdagens backar var ju ändå bättre då.
På kvällen var jag svin trött, sov en timma på soffan och sen var det ute bastu som gällde. Härligt! Fast måste erkänna att jag var inte den roligaste att vara med just då när jag fortfarande var svin trött.
Efter bastun kollade jag och Joakim första delen av Luftslottet som sprängdes, så nästa lördag ser ví sista delen av den.
I morse värkte mina ben som tusan, tror det var efter backen igår haha. Ändå tog vi bara typ 3 åk.
Vi vaknade kring halv 11. Denna helg har varit en riktig sova ut helg, tack Vivi och Stig!
Nu håller Joakim på att möblera om i sitt rum, och passar på att städa samtidigt. Var ett riktigt bra tag sen han gjorde det, änglatofflorna kryllade.
Nu har han tagit en paus med Lucas. De leker med tågbanan han fick av fam Keisu på dopet. Elektriskt tåg, coolt. Sånt fanns ju inte när jag var liten haha.
Nu ska vi kila ner och ge Lucas lite gröt och en torr blöja.

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej