16 april

0kommentarer

Erika, jag kommer väl inte ihåg exakt hur många dagar det är till vi åker. Gissade bara ungefärligt haha. Men okej, Erika säger att det är ca 132 dagar idag! Längtar!
Malin, jag ska ju få en liten behändig kamera av mamma och pappa som 18års present. Vi ska kolla i helg vilken jag ska ha sen beställer vi den på torsdag! Längtar även där hihi.

Idag snart är jag, mamma, pappa och Lucas på väg till ötå. Ska övningsköra, det blir bra. Sen ska pappa på utvecklingssamtal med Ville. Då ska jag springa in på sko fina och kolla om jag hittar nå skor och sen på MH om jag hittar en vårjacka. Får se vilken jag hittar och hur mycket pengar jag har. Skulle nog vela vara in på Kaarles och kolla målarfärg till Lucas matstol men ska ju måla först när man kan vara ute. Alltså först i början av sommaren, ännu är det lite för blött tycker jag. Det är ju någon månad kvar så hinner nog kolla färg en annan gång.
Fick ju ett presentkort till Siv av Ingela och Malin. Hade nog vela kika in där med men tar nog det också en annan gång. Bus frön och änglar kanske man hinner med. Lucas har dåligt med kläder.
Haha, finns det verkligen så här många affärer i Ötå!? Sällan jag har vela fara till så många på samma gång.

Mamma håller på att laga lunch, oxpytt till mig, och sen ska vi nog åka iväg. Vilket blir nog strax efter 12 eller så.

Förresten så premiär använder Lucas sin D&C t-shirt han fått av Erika från Turkiet. Den var mindre än jag trodde, så måste använda den mycket innan han växer ur den. Borde ha börjat använda den om jag hade vetat att den var så just och just på Lucas.

Nu mat sen åka iväg.

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej