2 mars

0kommentarer

Sovmorgon idag, började kvart över 12. Lucas väckte mig vid sju så det var bara att stiga upp, fixa honom och föra honom till dagis. Väl hemma och vaken började jag dammtorka i mitt rum, vidare till vardagsrummet. Dammsög hela huset och skurade. Hopp i bilen på dagens lektion - psykologi.
Efter det var det vidare till kaffila för fika med Matilda och Erika. Riktigt trevligt och en tur till finland blev det också.
Hem och hämta Lucas, trycka i honom mat och vidare till sporthallen för lite gympa. Lucas lekte med David medan jag tränade. Sedan hem igen, in i duschen och efter det fixa dipp med grönsaker. Ingela kom och vi bänkade oss framför tvn med dip grönsakerna. Sen hopp i säng för Lucas. Hunnit med mycket idag känner jag.
Ska ännu korta mina byxer också innan jag lägger mig.
CIAOOOOO!!!

Kommentera

Publiceras ej