13 mars

3kommentarer

Jag var så omotiverad till träningen, men så var jag till gymmet ändå med mamma = motivationen kom tillbaka. Ville fara igen, igen, igen. Planerade in ett pass med Jenny nu på dagen men det sket sig eftersom hon var tvungen att jobba lite längre, så jag tänkte att jag tar en långpromenad och hämtar Lucas i samma veva. Men när jag kom ut så blåste det så mycket så åkte istället och hämtade honom med bil. Jahapp, träning nr två sket sig också. Så ska försöka ta mig till gymmet ikväll när Lucas somnat, om Jenny hakar på vill säga. Annars blir det tantgympa i morgon, eller det blir det hur som helst. Plus är väl i alla fall att motivationen är tillbaka! :)
Vill fara med skotern och grilla. Så härligt med vår!

3 kommentarer

Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

13 Mar 2012 16:28

vilken fin bild! :)

Sassäh ᵔᴥᵔ

13 Mar 2012 17:29

Hallojs kära du! :) Hoppas du har haft en underbar tisdag. Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

nojjz.blogg.se

william

13 Mar 2012 18:14

duktig som gymmar:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Lunch Date" bilder som jag har tagit idag:D

Kommentera

Publiceras ej