17 februari

1kommentarer

Idag har jag vabbat då Lucas varit riktigt hostig, men var ändå tvungen att åka in till Ötå för Lucas har lyckats paja skärmen på min mac. Alltså måste den skickas in på lagning. Tur då att jag får låna Jockes under tiden, tack!
I ötå lyxade vi till det med varsin barnbox, och sedan har jag unnat min en promenad i det vackra vädret! Solen är inte framme nå mer men de är ännu bara -5. Skönt!
I morgon är det slalom på schemat med Lucas och Jocke, sen på söndag skulle jag kanske kunna köra lite seriösare träning. Nu har jag svin mycket träningsvärk efter 3 dagar på gymmet, men det är skönt! Då känns det att man gjort något. En annan sak som är bra är att mitt sötsug är nästan helt borta (få se hur länge de håller i sig) istället vill jag ha apelsin och mat hehe. Bra det också!

1 kommentarer

Hanna

17 Feb 2012 21:03

Hallå där!

Vet du om de har skid-/snowboardskola i Pullinki? Vi tänkte kanske åka dit nån dag på sportlovet om det är bra väder. Kanske ses där?

Kram//Hanna

Kommentera

Publiceras ej