10 februari

1kommentarer

Skola idag med en lektion, missade geografin för jag hade ett möte. Men var på psykologin i alla fall, trevlig lektion med mycket diskussion. Kom på att jag måste promenera och hämta Lucas idag, tur att de inte är så kallt ute nu. Sen kommer kanske Erika k förbi också, vilket alltid är lika trevligt. Måste även packa min väska för efter jobbet i morgon drar jag till Frida där det blir middag, fika, dricka och party!! ;D Flickan fyller ju 20 den 14e. Nice! Få se vad för bus vi kan hitta på åt henne då ;)
Om Lucas lägger sig tidigt idag så kanske jag passar på att plugga lite smått. Bra att få gjort skolarbete nu när hela morgondagen går bort, sen vet jag inte om jag eller Jocke är med Lucas på söndag. Måste kollas upp!
Kör en litet bildbomb med gamla bilder för nöjes skull ;)

Bus i skolan
Hur ska jag klara mig två veckor utan er i skolan :s
Mys
Senaste visiten i Luelå
Danmark på Zoo
Klippa gräset? ;)
=)
Sigge (:
Ville (:
Sthlm, munkätartävling - inteslickabortsockret
Bus!
Ny <3
Gummelinen =)
=)
Turkiet
Alviiin
Mommo å Lucas
Lära sig att gå
Grattis blommor till MIG!
Kompisar! :)

Latar sig i vårsolen, hääärligt
Naaaw! =)
Sen hittade han paljettkudden som han sovit med och började busa med den :)
Fortfarande bebis då :)
:)
Pappa =)
:)
Happyface
Saris
Skoter (?), i alla fall grillning med Jocke och Hannes :)
Rattis i Pello!
Chillar medan mamma å de andra åker rattis
Shvischar (?) förbi!

1 kommentarer

Mc Loving

10 Feb 2012 22:41

Hi baby! Do you want to have fun later?? Miss U ;) pretty foxy lady!

Kommentera

Publiceras ej