15 februari

0kommentarer

Igår var det alla hjärtans dag och jag fick ett superfint armband av Joakim :) Hade en mysig dag med att jobba med svenskan, nämligen kolla film.
Nu är det så att jag har feber vilket betyder att jag mest troligt blir hemma imorgon. Ska vila ordentligt så att jag blir frisk, och plugga som vanligt.
Snart ska jag börja fixa middag då både mamma och pappa jobbar, blir nog något enkelt som köttfärssås och spagetti. Sen ska jag hämta hem Lucas och hoppas på att han är slut efter en dag på dagis och somnar tidigt. Skulle vara skönt nu när jag är ensam med honom, Jocke jobbar nämligen. Men Ville och Sigge är ju hemma så det ska nog gå bra, och han är ju så lätt att ha och göra med också. Men först av allt ska jag ta och måla om mina naglar i väntan på att disken blir diskad. Haha.

Tjoooosan!

Kommentera

Publiceras ej