20 oktober

0kommentarer

En vanlig onsdag har passerat. Skola, hem och umgås med mina pojkar lite, middag och sen har jag tagit tag i lite skolarbete. Gjorde ytterst lite svenska, sen lite mera engelska och lite mindre pedagogisk ledarskap. Har prov på fredag i det sist nämnda. Så morgondagen kommer bli en pluggar torsdag med inslag av en sväng till badet med Lucas och Frida (förhoppningsvis) och sen ännu mera pluggande. Det blir nog bra. Sover i svanstein imorgon så jag ska höra med Vivi om hon kanske kan söva Lucas imorgon = ännu lite tid för plugg.

Har bilder på kameran som jag ville lägga upp idag, men typiskt var de att kamerasladden är i mitt rum och orkar inte börja böka där när Lucas sover. Får lägga in en annan dag istället.

Lucas har börja leka hund med Ida på dagis, vilket var jättesött! Han kröp omkring på alla fyra och sa "vo vo vo.."
Roligt när han härmar alla och på så sätt lär sig massor. Vi tränade på att hoppa ner jämnfota från nedersta trappsteget idag, det tyckte Lucas var jättekul.

Nej nu börjar klockan bli mycket, måste dra vidare på nätet så jag kommer i säng någorlunda tidigt.

Tjosan!

Kommentera

Publiceras ej