18 oktober

0kommentarer

Börjar blogga nu fast jag egentligen inte ska. Måste egentligen plugga, för har prov imorgon och började plugga till provet för ungefär en timma sedan. Lucas är på dagis och morgonen gick jättebra, och han är ju alltid som världens solstråle! Vill egentligen hämta hem honom redan nu, men jag vet att jag inte kan det. Är ju hemma på måndagar och har "hemstudie", alltså gör jag det vi gör i skolan hemma så jag slipper åka in för en enda lektion. Då får jag mer tid till att plugga annat också. Så som religion till exempel.

Nej, nu ska jag fortsätta plugga och sen får vi se hur mycket jag hunnit göra idag och om det räcker till provet imorgon. Men det gör det säkert.

GRATTIS JENNY SOM FYLLER 18 IDAG!!! :D


Slänger upp en bild på en söt Jenny i bakgrunden och en mindre charmig Sara i förgrunden ;)

Kommentera

Publiceras ej