Mjölkchoklad!

1kommentarer

Nu har jag gjort provet, varit och fikat i yt, ätit middag, hoppat på studsmattan med Lucas, Jocke och Sigge, bytt på Lucas, ladda upp bilder på bdb http://emanuelssonj.bilddagboken.se/p/main.html?#0 och nu sitter jag och kollarpå ugly betty! Ska äta mjölkchoklad också, men först måste jag ringa Malin nu när jag kommer ihåg.
Nu är det gjort, great. Blir att dra till Sanna på torsdag kväll. Tar bilen då David bestämde att han skulle åka dit med mig haha.
Idag har vi hoppat studsmatta med Lucas. Kolla in bilder på bdb. Jobbigt inlägg nu, men är stressad att hinna skriva klart innan ugly betty börjar igen!



Tjingeling!

1 kommentarer

Malin

11 May 2010 21:43

vi ses ju iaf torsdag och fredag. Ibland glömmer jag och säga hur mycket jag uppskattar att ha en vän som du<3

Kommentera

Publiceras ej