3 maj

0kommentarer

Idag är det måndag. Dagen började med att Jocke missade 7 och 8 bussen, vilket betyder att jag fick sovmorgon till kl 10. Skönt. Sen kom mami och hämtade mig och Lucas från svanstein.
Väl hemma fick Lucas i sig mat och ren blöja, sen på med tjock overallen och ut på promenad med vagnen. Vi gick 5 km jag och mamma. Sen gjorde vi en god lunch och så pluggade jag biologi. Jag tycker att de är skit svårt att hitta svart på frågorna som finns i boken. Är det bara jag som tycker det?
Nåja, tog en paus som blev lite för lång och har inteplugga på hela dagen nå mer.
Efter middagen for jag och älsk ut och cyklade. Gick ju sådär. Det var tänkt att vi skulle cykla till Kattila och tillbaka, en tur på ca 1mil.Det slutade med en tur på inte ens hälften. Först tappade Jocke pedalen på Sigges cykel. Stanna och fixa det. Cykla en bit till och tappa pedalen igen. Stanna och fixa det, vänder tillbaka hemåt och så hoppar kedjan ut efter ett tag. Sista biten gick i alla fall problem fritt. Nåja, kan ju trösta mig med att det var härligt väder ute.
Har precis suttit och kollar kläder till Lucas från ellos och hm. Hittade en bikini och några klänningar åt mig. hehe. Och sen massa fint åt Lucas. Ska till happis på fredag så ska kolla där vad jag hittar så vi kan beställa efter jag varit där om jag inte hittat allt. Så vet jag också hur allt sitter och sånt. Just ja, hittade ett par skor också.
Nu ska jag kolla top model! Imorgon skola och plugga biologi -.-'

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej