1 mars

0kommentarer

I dag är det första mars. Det betyder en bild på mig heeela månaden i almanackan ;)



Min att göra lista i dag består av detta:
- Diska
- Bädda Villes säng
(men ska tvinga honom göra de själv när han kommer hem hah)
- Hänga upp tvätt
- Ev. baka fika
(om jag hinner, annars har Frida och Sara med sig godis tror jag:)
- Ev. göra middag (om det inte finns och värma eller att jag hinner åka tillbaka till svn)

Just nu ligger Lucas och tar en lite tupplur i sin egna säng (!). Trodde inte jag skulle lyckas söva honom där utan mat eller nått sånt. Tänkte att de är för otrångt haha. Uppe i kokongen är det så trångt och den kan man gunga igång. Men se så somnade han i egen säng. Skönt.
Får se om jag lägger ut honom i vagnen i dag. Det är endast -10 i dag men det snöar som tusan. Det betyder att det blir super svårt att gå med vagnen och jag tvivlar starkt på att någon plogar vägen. Sen så blir vagnen så jättesnöig om den står där ute. Nå jag får ju se.

Ska i alla fall ringa Ingela och be henne komma över innan Frida och Sara kommer. Måste passa på att vara med henne nu när hon har lov och är här (?). Hon har inte ännu svarat på mitt sms och om hon inte gjort det efter 9 så ringer jag och väcker henne! Moahahhahaha.

I morgon ska vi mest troligt boka resan till turkiet!!! Wiiihooo säger vi till det.

Nu börja röra på mig mot min att göra lista och mot telefonen för att väcka henne.
Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej