6 december

1kommentarer

Ojsan, ett litet uppehåll har det blivit här igen. Äh!
Helgen har varit bra, på fredagen mös vi hemma i svanstein med bastu och idol. Sen på lördag for vi till happis och köpte julklappar. Lucas fick två julklappar, en från Jocke och en från Jocke och mig. Ska se vad jag ska ge åt Lucas som är bara från mig, blir nog lite duplo om jag inte hittar något annat. Sen fick även jag en julklapp!! Wiihii :) Spännande!
Jocke hittade också julklapp till pappa och jag hittade till Frida, Tanja och halva Ingelas. Då är de ju "Bara" Ville och Sigges, Saras, Malins, Madde och Tonys, pappas och Jockes kvar då..hoh.. Den enda som jag har lite hum om vad jag ska köpa åt är Jocke, och Sigge. Måste nog börja leta!
Sen kom jag och Jocke på en rolig och fin julklapp som vi ska ge åt mamma&pappa och åt Vivi&Stig. Hihi. Ska beställa de någon dag. Kanske idag, får se :)

Idag är Jocke hemma från praktigen och ska plugga inför data provet, och jag har hemstudier som varje måndag. Blir att plugga kemi och religion. Skulle göra bort kemin på hålan imorgon, efter att jag suttit i fiket, men då har vi kör til halv 3. Religionsprovet börjar typ 13.45 tror jag så jag missar ju det också. Känner att jag inte hinner göra ett religionsprov på en 20 minuter. Så då kanske jag gör kemi som jag har tyå 40 minuter på mih och religionen på fredag istället. Men båda proven ska vara gjorda denna vecka iallafall! Sen nästa vecka har vi matteprov, så ska plugga en del matte nu denna vecka också. Många grejer att göra samtidigt, men ändå lagom mycket, så det blir kul. Måste även hinna få in ett träningspass på torsdag Frida! haha

Nej nu ska jag börja jobba med skolgrejerna, sen ska vi kanske ut och skotta gården, eller busa i snön.

Herrå!


Hittade en bild på Tanja ;)

1 kommentarer

Tanja

06 Dec 2010 15:03

Åååh, nu blir jag nyfiken!! ^^

(TACK för bilden. Charmigare får man leta efter...)

Kommentera

Publiceras ej