Lurad.. -.-

0kommentarer

Idag har jag blivit lurad av Joakim. Och det var inte kul!
Såhär var det.

Sigge och hans kompisar hade bråttom till affären innan den stängde. Sigge rusar in i köket och hämtar en ask med tändstickor och rusar ut till de andra. Då säger Jocke:
"Julia, dom ska ut och röka. Kände du inte hur dom luktade rök?"
"Va, nej? Du ljuger!"
"Nej, det är helt sant Julia! Fråga Sigge när han kommer hem."
När de väl kommer hem lånar Sigge datorn. Men efter några minuter kom jag på att jag ville ha den igen. Bad Sigge komma ner med den och försökte verkligen lukta på Sigge. Då börjar Jocke skratta lite. Tänkte att det var för att jag skulle "diskret" sniffa lite på Sigge. Till slut springer Sigge upp igen, jag vänder mig mot Jocke och säger:
"Han luktade inte nått."
Då brister han ut i ett gapskratt! Och säger att han skojade, att ingen luktade rök eller så. Jag som var påväg att ringa pappa och allt! Hahaha!
Så de kan gå.

Nu ska jag kolla top model och sova!
Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej