25 maj

1kommentarer

Ja det här med att man blir brunare om man rör på sig i solen istället för att ligga och presse stämmer väl :P Tycket att jag pressar och pressar och ingenting händer (nästa) men igår! Då hände det grejer!! Lite för mycket.. Krattade gården i det superfina vädret. Så härligt att vara ute, samtidigt som man gör något vettigt. Men allt krattande resulterade till en Julia som brännt ansiktet och axlarna. Inte nog med det, jag har vääärldens märken efter linnet jag hade, som jag måste få bort innan det är dags för utspark och bal...Så typiskt eftersom jag sällan lyckas få märken efter linnen och nu denna vår då ska det då bli! Haha, men de ordnar sig.
Skolarbetena bara försvinner i en ordentlig fart, lönar sig å plugga ;)
och det bästa av allt, LÖNEN! :D Nu ska det sparas, och nästa fredag shoppas ;) hhehe
ciaooo!

1 kommentarer

mamma

26 May 2012 21:24

:) :)

Kommentera

Publiceras ej