28 september

0kommentarer

Dagen har varit ganska bra idag faktiskt.
Lyckats plugga sådär lagon mycket, hunnit umgås med både Jocke och Lucas. Det enda som jag hade vela göra men var för lat för var att ta en promenad. Men men, det kan vi ta en annan dag!
Idag när jag låg uppe i mamma och pappas rum och pluggade knackade det på dörren. Hmm hmm, vad nu då? tänkte jag. Då var det tre tjejor som sålde lite lillebrors bästa, morfars chokladkex, dammsugare etc. Då var jag så generös att jag köpte en hel låda Morfars choklad kex! (ska dock be pappa om pengar för det när han kommer hem men, ääh) Så nu väntar jag på att pappa kommer hem (mamma kommer så sent) så kan vi fika lite kaffe och chokladkex. Sen ska jag bege mig ut i mörkret för att hämta hem Jocke från innebandyn, lite halv jobbigt men jaja..
I morgon ska Lucas följa med till skolan för han har tandläkare 10.40. Hoppas det går smidigt både hos tandläkaren och i skolan!

Kommentera

Publiceras ej