13 september

0kommentarer

Som jag nämnde tidigare så har jag varit till Hanna en sväng, och ja i alla fall försökt att plugga lite.
Just nu befinner jag mig i Svanstein. Jag och Lucas åkte buss hit och ska snart börja fixa käk.
Sen hoppas jag att någon kan kolla Lucas en liten stund så jag kan fara och träna med Jenny. En till grej som jag hoppas på är bastu efter träningen, hihi. I morgon har vi svenska prov så efter att vi fått något i magen ska jag läsa läsa läsa svenska, så att jag kan det iaf! Det gick bra att vara ensam med Lucas igår kväll och i morse förresten. Som tur var regnade det varken på morgonen när vi cyklade till dagis, och inte heller när vi cyklade hem nu på eftermiddagen.
Saknar Joakim!
Kollar in datan, men den var inte så intressant. Tvn är roligare!

Kommentera

Publiceras ej