28 oktober

1kommentarer

Sitter i Jävre hos faster Lena. Dagen har spenderats till stor del i bilen på väg till piteå, samt i stan. Hittade ett par skor till vintern, men jag glömde gå tillbaka till affären och köpa dom! Måste åka in till stan i morgon innan vi rör oss hemmåt och köpa dom. Sedan blir det nog en sväng på storheden också. Efter det måste jag göra klart min engelska och så hoppas jag på bastu innan kvällen. Taggar! hehe.
Lucas har fått sig en kompis nu när kusin Vilmer kom hem från hocky träningen före middagen. Så nu efter lite mat i magen så har han energi som aldrig förr! Svettig är han också haha.
Var förresten förbi Cinderella och hittade en finfin balklänning som jag funderar starkt på att köpa. Billig och bra, ist för att börja beställa från usa t ex. Får ju se hur jag gör..Nu ska jag pysa vidare. Äppelpaj med grädde väntar!
Ciao!

1 kommentarer

Frida

30 Oct 2011 07:59

Åh, vill också åka till Piteå/jävre med er :) ! Vi får boka in en helg före jul nu när pappa och petter slutat jaga så finns det hundvakt också :D

Kommentera

Publiceras ej