23 oktober

0kommentarer

Klirr i kassan när man jobbat hela helgen! Fredag blev det en sväng med Milla, Jenny och Ida till Pello för att handla till Jenny och Idas födelsedagsfika. Sen fick vi ju även hem våra kläder från Nelly! Allt satt perfekt, ren lycka! Lördagen började men jobb och sedan efter att Pellohallen stängt blev det att lämna av Lucas hos mommo och moffa, plocka upp Ingela och Malin och gasa (efter middag och inslagning av present) till Svanstein till Jenny. Där väntade Jenny, Ida, Milla och Sanna. Det bjöds på glassbomb, godis och chips. Mumma. Sen även mycket prat. Sen agera chaufför till Ingela och Malin som skulle hem till Juoksengi. Söndag har också bestått av arbete. Efter jobbet ett behövligt bastubad och sen hem till Juoksengi. Just nu ligger Lucas och sussar sött uppe med mommo och moffa..Få se om han stannar där hela natten. Vi har i alla fall mitt rum för oss själva då. Funderar på om jag ska ta vara på tillfället och sitta vid datan i sängen! Inte ofta man kan göra det under kvällen eftersom att Lucas sover ju i rummet. Eller så kollar jag bara vad som är på tv. VÄNTA......
Näääe. Var inge bra på tv just nu..får se vad jag gör. Nu ska jag i alla fall sluta blogga för idag!
Night people!

Kommentera

Publiceras ej