2 oktober

1kommentarer

Gårdagen spenderades först i bya huset där jag käka middag med tjejerna och fikade. Grattis Gabbo, gummelinen :)
Sen kring 8 tiden plockade jag upp Ingela och drog till aapua för lite förfest hos Rickard. Efter lite festande där (åter igen agerade jag chaufför) så drog vi vidare till Pajala för lite römppä!! Rätt så mycket folk och mycket dans samt några trevliga pratstunder och vips, så var det dags att åka hemmåt igen. Ingela och jag fick spendera natten i svanstein hos Jocke. Idag har jag varit typ död av trötthet och huvudet bankar. Inte så jätte bra, så tänkte ta en tidig kväll idag för en gångs skull. Finns lite bilder från igår, men slänger upp dem i morgon om jag hinner. Eller så blir det en annan dag!
natti!

1 kommentarer

malin

02 Oct 2011 20:51

Vill se dem!:-)

Kommentera

Publiceras ej