12 oktober

2kommentarer

Segt med bloggen nu igen, men ska försöka bättra mig. Helgen har varit trevlig och har umgåtts intensivt med de bästa Jenny och Milla. Mycket behövligt just nu må ja säga :) Idag har tjejerna varit förbi en sväng och torsdagen samt fredagen är planerad in i minsta detalj, haha nä men nästan. Ska bli roligt. Egentligen var planen att jag skulle plugga lite, men eftersom jag bara har två lektioner i morgon så hinner jag när jag kommer hem. Nu kolla arga snickaren sen blir de Grey's.
Slänger upp en bild på Lucas från två helger sen.

2 kommentarer

Jessica N :)

12 Oct 2011 21:57

Hej :)



Kom och tänka på här en dag när du och jag hade nån konstig grej på gång då vi tyckte att vissa killars handleder var snygga ;) Haha, kommer du ihåg det? Roliga tider :) Hoppas du har det bra! Kram

Julia

13 Oct 2011 10:14

Haha, de tycker jag fortfarande! och ja, de kommer jag ihåg :p

Kommentera

Publiceras ej