7 November

0kommentarer

Har nog smittats lite av familjen Rantapääs jullängtan! Snart är det jul! Hade vela byta gariner i tv rummet men känns onödigt att byta nu till "vinter garinderna" och sen efter en månad byta till julgarinerna..och det är för tidigt att ta fram julgarinerna! Kom på att jag och mamma ska beställa nya julgardiner förresten, så sitter just nu och tittar på vad som finns. Har hittat till mitt rum, sen behöver jag hitta till tv rummet, köket, kanske Ville och Sigges rum också. Tror mamma och pappa har till deras sovrum! Till köket har jag också hittat men vet inte om mamma godkänner dem..hoppas ;)
Sen kan jag ju även meddela att min julklapp till Sara är fixad och klar! Känns skönt. Sen är det ju bara resten kvar. Egentligen skulle man börja handla redan nu så att ekonomin klarade det bättre samt att man slipper stressa så mycket. Därav frågan, Vad önskar du dig i julklapp? hehe.
Jul jul jul, nog om det nu. Ska strax fixa mysbelysning i rummet med massa ljus!

hejsvejs!

Kommentera

Publiceras ej