11 november

2kommentarer

Känner mig riktig pepp med matten, att jag orkar ta tag och jobba med den. Mattestugan igår var superbra, nu klarar jag allt! Nästan! Not.. Men en del i alla fall ;)
Nu gäller det bara att orka ta tag i alla andra skolarbeten. Lämnade dock in en svenska uppgift som jag varit sen med. Skönt att ha de borta. Bara biologi, fysik, svenska, engelska och matte att fortsätta jobba med.
Jobbigt, men när man väl kommer igång är det faktiskt ganska roligt att plugga.

Idag har jag pratat med Staffan om vad jag kanske vill bli när jag blir stor. Fick en jättebra bok om olika högskoleutbildningar! Känner att det är dags att börja fundera lite smått vad och vars jag vill läsa, hur vi ska göra jag och Jocke. Mina studier först och sen flytta tillbaka så han får jobba med det han vill. Eller han jobbar några år och sen studerar jag. Båda far åt olika håll och försöker pussla ihop det med förhållande och Lucas. Många om, hur och men. Tur är ju det att vi ännu går skola här i övertorneå nästa år så vi har lite mer tid att lista ut allt!

Efter att jag var superduktig med matten här hemma har jag hjälp Ville med en labrapport. Nu ska jag bänka mig framför tvn ett tag efter allt slit. Sen ska jag sova!


Suddig men härlig bild :)

2 kommentarer

Anonym

11 Nov 2010 21:17

Jag borde också gå till staffan..

Sara

13 Nov 2010 11:51

Haha, jag behöver inte gå till Staffan, har kommit på vad jag ska bli! Superhjälte! typ Spiderman minus den tajta outfiten! ;D

Kommentera

Publiceras ej