23 mars

0kommentarer

Idag bär det av till skolan igen. Efter skolan möte och efter mötet Erika! :D
Svin längesen jag var hos henne. Senast var när vi kollade hotell i Turkiet, Grekland och Spanien. Blev ju Turkiet som sagt. :)
Nu måste jag ta och duscha, som Jocke sa igår: "Julia, ska du duscha idag?" 
                                                                      "Nej"
                                                                      "Va!? Du duschar ju aldrig!"

Okej, aldrig är inte riktigt sant då jag duschar varannan eller var tredje dag. Men valde att duscha idag fast jag fått gå igår för jag måste ändå blöta håret på morgonen om jag lägger mig med blött hår på kvällen.
Nå i alla fall. Sen ska jag ta och klä på mig, fixa mig. Äta och hoppa på bussen.
Hörs sen!

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej