26 juli

0kommentarer

Jaha, i fredags hade Lucas kalas och fick massa fina presenter, och det har fortsatt droppa in lite presenter även under lördagen och idag. Det tackar vi för :) Han får även en på torsdag av mig, då han fyller år.
Igår fick jag en ledig natt som spenderades med Malin. Vi satt och pratade, försökte lösa korsord men de gick inge vidare, kollade Flyga drake och sen la vi oss.
På morgonen fick man ingen vidare sovmorgon då Malins mommo ringer först en gång länge, sen blir det tyst och jag somnar om. Efter ett tag hör jag att det ringer igen och frågar Malin om hon inte ska svara. "Nääh" är hennes stönande svar när hon snabbt somnar om efter att jag väck henne. Tredje gången mormor Vivi ringer stiger hon i alla fall upp och svarar.
Just när jag håller på att somna om efter deras samtal märker jag att Malin är så pass pigg att hon inte tänker somna om.  Gissar att telefonsamtalet var uppiggande ;)
Nåja, kan inte klaga på att inte fått sova för det har jag, lite i alla fall.
Vid halv 4 tiden hämtade jag upp Lucas, Ida och Jenny i svn och vi begav oss mot Malin för att grilla, Jocke anlände senare med moppen.
Det var trevligt sällskap och god mat och nu är jag och Lucas helt färdiga, eller jag är det...
Får se när Lucas har busat klart och är redo för en dusch och sen sängen.
God natt från mig haha



Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej