27 januari

2kommentarer

Usch usch usch vilket snöoväder det är ute! Kan ju säga att min och Lucas dagliga promenad med vagnen blev inställd. Så nu ligger han istället och sussar sött i en kukong (stavas?) uppe på Sigges rum.



Medan han gör det passar jag på att plugga. Kan ju säga att jag också är glad över att vara mammaledig idag. Hade inte vela stå ute och vänta på bussen inte. Jag har räknat två sidor matte, läst ur boken "Innan jag dör", läst igenom kapitel tre i biologiboken och den hemska läxan. Och om jag ska vara ärlig så är den lite kompicerad.
Får ta och läsa igenom den på nytt och verkligen med största möjliga koncentration och förståelse. haha.
Ska ännu läsa lite körkorts teori.
Passar på att göra de frågor som jag har gjort tidigare som jag inte förstått för idag är pappa hemma och nu kan han hjälpa mig!
Men först måste jag springa upp till min isklalla garderob och hämta en tröja, fryser som bara den.
Sådärja! Nu blir jag nog varm snart :)

Nu ska jag tvinga pappa att spika upp almenackan som familjen EmanuelssonFalk (Jag, joakim och Lucas) gett åt både familjen Emanuelsson Och Falk i juklapp. Få se om jag lyckas. Han har tänkt göra det länge, men det har nog bara inte blivit av.

Nej nu måste jag läsa lite körkorts teori så jag inte behöver plugga hjäl mig om några månader.

Hörs senare! Tingeling!

2 kommentarer

Erika

27 Jan 2010 14:36

duktigt :)

mummeli

28 Jan 2010 22:22

Verkar ha varit en bra dag :)

Kommentera

Publiceras ej