27 januari

0kommentarer

Jaha, teorin gick ju inte som plannerat. Lucas vaknade 5 min efter att jag börjat plugga, så det blev liggande. Kanske gör lite sen när han sover vid 6 tiden istället.

Idag har Lucas bajsat. Inte så mycket som vanligt, utan mer.
Hela ryggen var skitig så då fick jag tvätta både rumpan och ryggen. La honom på skötbordet och hämtade nya kläder. Medan vaktade Sigge så Lucas inte skulle ramla ner.
Han sa att jag skulle lägga på en blöja på Lucas men dum som jag var så lyssnade jag inte. Jag tänkte att inte kissar han, det går ju fort att hämta en body.
Vad ser jag när jag kommer tillbaka? Jo, en Lucas som ligger på mage i en pöl av kiss!
Så då blev det att tvätta hela framsidan av pojken också. Nu måste jag snart rengöra där han kissade. Inget jag ser fram emot precis...

Först ska Lucas få äta lite morot och potatis puré!

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej