shopping

3kommentarer

Haha har suttit och kollat kläder på nätet och blir bara deprimerad bara. Har ändå inte pengar, och hittar ändå inget som jag vill beställa. Hittade ett påslakan från hm som jag ville ha, haha.
Nej är nog bättre för mig om jag åker och shoppar istället för att beställa hem. Någon som vill följa med?
Jag vill ha en ny bikini. Ja, jag vet att jag har hur många som helst. Men jag använder bara en och nu har den typ tappat all färg. Inte så roligt. Och det jobbiga är att det var en jätte bra modell för mig, har inte hittat så bra förut och gissar att jag inte kommer hitta en likadan modell nu om jag köper en ny. Får ta och leta ordentligt!

Tjingeling

3 kommentarer

Madde

03 Feb 2010 15:21

Åker du till sthlm så kommer jag på stan å shoppar ;)

Erika

03 Feb 2010 21:20

Jag har presentkort till gina i torneå så jag skulle kunna följa med men är inte villig för buss ;p

Malin

03 Feb 2010 22:11

du och dina himla bikinisar, med till luleå kring den 20 februari?

Kommentera

Publiceras ej